
Toate produsele comercializate de catre site-ul www.valigeria.ro, beneficiaza de garantia legala de conformitate de 1 pana la 10 ani, in functie de produsul achizitionat. Garantia produselor se acorda impotriva defectelor din fabrica sau a materialelor din care sunt confectionate bunurile. Tinem cont de politicile comerciale ale producatorilor: produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de la fiecare producator in parte. Cumparatorul este responsabil pentru pastrarea certificatului de garantie si a facturii de achizite, necesara repararii sau inlocuirii produselor. Pentru a lua legatura cu producatorul, sau pentru a solicita garantia pentru produsul sau produsele defecte, va rugam sa verificati site-ul nostru.
IMPORTANT: este esential sa verificati bunurile in momentul in care acestea au fost livrate prin curier catre dumneavoastra sau in momentul in care sunt manipulate de o companie de tranzit. Daca s-au gasit defecte, este necesar sa semnalati o plangere companiei care va prejudiciat produsul, chiar in momentul semnalarii defectului.
Fiecare produs a fost testat si produs pentru o siguranta maxima si confort. Toate produsele sunt realizate cu o atentie sporita la materiale si detalii, indeplinind standarde inalte de calitate. In cazul in care apare o problema cu produsele si aceasta rezulta din defecte de fabricatie, acest produs va fi reparat in concordanta cu termenii acestei garantii. Aceasta nu acopera stricaciunile cauzate de folosirea necorespunzatoare cum ar fi: neglijare, accidente, abraziune, expunere la solventi, acizi, conditii climatice extreme, stricaciuni cauzate de transport (ex. cele cauzate de compania aeriana) sau uzura.
Orice reclamatie va fi insotita obligatoriu, atat de bonul de casa aferent vanzarii si certificatul de garantie dupa caz, cat si de produsul a carui lipsa de conformitate s-a constatat de catre consumator. In lipsa acestora, reclamatia nu se considera valida.
Garantia se pierde pentru:
- Deteriorari asupra materialului (ex. zgarieturi, taieturi) rezultate din utilizarea obisnuita a produsului;
- Incarcarea excedentara a bagajului, peste greutatea permisa de capacitatea produsului;
- Utilizare, manipulare, depozitare si pastrare necorespunzatoare in conditii improprii;
- Schimbarea destinatiei de utilizare sau folosire a produsului;
- Suprasolicitarea si nerespectarea instructiunilor de intretinere sau utilizare;
- Interventii neautorizate de reparare, modificare si schimbarea caracteristicilor originale ale produsului;
- Expunerea la intemperii, deteriorari cauzate de diverse accidente, de actiune a agentilor mecanici, termici, chimici, etc., ca urmare a neglijentei si neatentiei utilizatorilor;
- Nerespectarea instructiunilor de folosire si intretinere;
- Neprezentarea in momentul solicitarii reparatiei, a bonului fiscal si/sau a facturii fiscale insotita de talonul sau certificatul de garantie;
- Repararea incorecta sau intretinerea de catre o parte neautorizata fac aceasta garantie invalida. S.C. NEW LUXURY STYLE S.R.L. nu este raspunzatoare pentru continutul bagajului dumneavoastra, pentru furtul sau pierderea acestuia.
- Garantia nu va garanteaza inlocuirea produsului si nici restituirea banilor. Aceasta este valabila doar pentru produsul achizitionat.
Mod de intretinere:
Produsul se va sterge cu o carpa moale, uscata sau imbibata in apa curata fara a se folosi detergenti, solventi, inalbitori sau orice alte produse chimice. De asemenea, produsul trebuie sa fie ferit de expunerea directa la razele solare, surse de caldura, agenti chimici, etc. Toate acestea pot deteriora ireversibil aspectul produsului, fapt ce nu este acoperit de garantie.
La data achizitionarii produsului, consumatorul a luat la cunostinta de integritatea produsului, a ambalajului si a pieselor componente, respectiv accesoriile care insotesc produsul.
Aveti posibilitate de a ne contacta pentru asistenta la adresa de email: clienti@valigeria.ro, sau in sectiunea de ''
Contact'' de pe site-ul nostru.
* Perioada de garantie poate sa difere in functie de produsul achizitionat.
* ATENTIE!!! In momentul ridicarii produsului de la cala, dupa ce ati calatorit cu avionul si ati observat ca bagajul dumneavoastra prezinta deteriorari, loviri sau zgarieturi, este important sa va adresati companiei aeriene cu care ati calatorit, deoarece sunt obligati sa va despagubeasca!